mandag 18. august 2008

Dagen som var..

Skulle stå tidlig opp for å kjøre bilen på verksted. Men som alle veit så er det utrulig tungt å stå opp tidlig ein Mandag morgen. Så etter ein hal time lenger under dyna vart det ein del stress.
Etter kvart hadde no eg klart å hente meg inn igjen, kom no meg til Førde på eit vis, der eg svinga full fart nedom Toyota med bilen min. Ringte etter Karoline å hørte om ho var langt vekke, men ho var no desverre ikkje reist heimifrå enda. Offf, tenkte eg der eg sto. No må eg vente her på toyota i ein time. Etter at eg hadde gått å kikka litt rundt på alle bilane, rettere sagt etter 3 gangen, kom det ei ganske hygglig dame bort til meg å spurte om eg ville ha noe hjelp. Plutselig susa eg inn mot sentrum ein ny Toyota Auris, som eg skulle låne i ein time. Den timen gjekk så alt for fort.
Så kom Karoline og mamma'en og pappa'en hennar, og turen gjekk til Skei der vi skulle hente no greier. På turen opp til Skei irriterte vi oss grønne på ein gammal mann i ein bil som ikkje kunne kjøre i det heiletatt. Vi fekk no pressa han av veien etterkvart slik at han ikkje kunne plage andre.
Vel framme på Skei var vi no blitt litt svoltne etter den lange og krevande bilturen. Pølse og pommes hørtes godt ut.
Så fekk vi henta det vi skulle, og no gjekk turen heimover.

0 kommentarer: