fredag 24. oktober 2008

Influensa!


Etter eit lite sjukeopphold i livet mitt er eg no på bedringens vei igjen.


<-- Influensa viruset skal vist sjå noke lignande sånn ut.

Iallefall, virker det som om denne influensaen er tøff, den slo meg ut i 4 dager og dag nr. 2 og 3 var verst, trudde virkelig at eg skulle dø eg.

Men no er eg komme meg til dag nr. 5 og det virker som om den begynner å slippe taket. Etter eit ukjent antall paracet og utallige overdoser med c-vitaminer, virker eg mykje meir frisk enn før.

Men eit sjukeopphold bringer alltid noe positivt med seg. Eg har no fått lest litt meir på studiene mine, sett masse på tv (så no e eg lei for ei stund, utrulig masse dårlig tv som blir laga her i verden), slappa litt av fra jobben, sovet lenge og rettogslett berre vert usunn i 4 dager.