onsdag 7. januar 2009

Lenge siden sist!

No er det litt over ein måned siden sist eg blogga!! Har på ein måte blitt litt nedprioritert å blogge, når resten av livet har skrantet litt! :(

Men nå er eg tilbake, sterkere og med mangen fleir erfaringer fra livet enn før!! :)

Vi er komme inn i eit nytt år, 2009. Eit år med mangen muligheter!
Mitt mål for dette året er å ikkje ha noen faste mål å gå etter, det er viktig å leve livet når ein har muligheten til det. Alt kan bli snudd på hovet fortare enn du trur.
Så da har eg vel faktisk eit mål: Lev ut livet og dine drømmer til det fulle mens du kan! For det er berre du som kan gjere noke med da!!

Ellers håper eg på at eg kanskje kan gå tilbake til skulebenken i løpet av detta året, da ser eg for meg eit lite studieopphold på Bali, ei lita indonesisk øy, der vil eg tilbringe 4 mnd.
Det som er jo flott med eit slikt opphold er jo at ein bur på hotell gjennom heile perioden, da får du jo benytte deg av alle fasilitetene til hotellet!! Badebasseng og bar!! :) hehe

Menmen, vi får sjå ka som skjer! Ein ting e no sikkert, eg skal på eit lenger utenlandsopphold detta året!!
Kem veit kan jo hende akkurat DU får ein suvenir ;)

0 kommentarer: